بیوگرافی خواننده بردیا بهادری
نوشته شده توسط : علی شریعتی

بیوگرافی بردیا بهادری

در این بخش از بیوگرافی بردیا بهادری موزیک ویدئو شما را بیشتر با این خواننده جوان آشنا می کنیم. او در ایران متولد شده و اهل تهران است. بردیا بهادری در زمینه موسیقی پاپ فعالیت دارد، بیشتر آهنگ هایی که بردیا می خواند احساسی و عاشقانه است. آهنگ جدید بردیا که توانست طرفداران زیادی پیدا کند، آقای قاضی نام دارد. آهنگ مصلحت بردیا بسیار زیبا و شنیدنی است، این اهنگ نیز به تازگی منتشر شده و مورد استقابل بیشتر طرفداران بردیا قرار گرفت.

آغاز فعالیت بردیا

در این بخش از بیوگرافی بردیا بهادری موزیک ویدئو به بررسی زمان آغاز فعالیت او در عرصه موسیقی می پردازیم. بردیا در زمان کودکی نیز به نوازندگی و خوانندگی علاقه داشت، وی زمانی که کودکی بیش نبود، در زمینه نوازندگی گیتار بسیار ماهر بود. بردیا در سال ۹۸ توانست اولین موزیک ویدئو  خود را منتشر کند، و به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کند.

بردیا بهادری در کارنامه کاری خود سابقه کار با مسعود جهانی و آرین بهاری را دارد. این خواننده خوش صدا با علی بهادری که یکی از اعضای گروه پازل بند است، همکاری داشته و توانسته به خوبی بدرخشد.

بردیا به طرفدارن خود قول داده بود که قبل از شیوع بیماری کرونا یک کنسرت بزرگ را برگزار می کند، اما به دلایلی این کنسرت برگزار نشد. وی به طرفداران خود وعده داده است که به زودی یکی دیگر از آلبوم های خود را منتشر می کند.  

صفحه شخصی بردیا بهادری موزیک ویدئو

در این بخش از بیوگرافی بردیا به بررسی فعالیت وی در اینستاگرام می پردازیم، بردیا در حال حاضر با آیدی bardia در اینستاگرام فعالیت می کند، اگر به کارها و ترانه های این خواننده جوان علاقه مند هستید، می توانید او را در اینستاگرام دنبال کنید. صدای این خواننده جوان بسیار زیبا و جذاب است، به همین دلیل توانسته در مدت زمان کوتاهی طرفداران زیادی را به خود جذب کند.

سبک جدید بردیا بهادری موزیک ویدئو

این خواننده جوان همانطور که می دانید به تازگی با گروه پازل بند همکاری داشته، و در موزیک ویدئوهای خود از سبک ترپ استفاده کرده است. این سبک بسیار مورد استقبال جوان ها قرار گرفت، یکی از آهنگ هایی که بر اساس سبک ترپ ساخته شد، مو قرمز است. از جمله ترانه هایی که بردیا بهادری منتشر کرده است، می توان به ساحل، مو قرمز، خورشید، کنار هم، ننه سرما، متبحر، با استعداد، قاضی و مصلحت اشاره کرد. بیشتر ترانه هایی که این خواننده جوان روانه بازار می کند، غمگین و عاشقانه است. تا به حال فردی با بردیا بهادری مصاحبه نکرده است، به همین دلیل  در مورد خانواده خواننده جوان هیچگونه اطلاعات دقیقی در دسترس نیست. از اینکه ما را تا انتهای بیوگرافی همراهی کردید، کمال تشکر را داریم.





:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: